Advertise Here

Despre infertilitate, despre cum o putem invinge, despre femei si minunile lor

- Another Blogger Blog's

Tot incerc sa ma urnesc si sa pregatesc bradul de Craciun! Mereu imi spun ''Azi il fac!''. Totusi, nu reusesc sa ma adun! Imi pare asa un lucru greu, iar mintea nu vrea sa inteleaga ca trebuie facut! Pentru ce? Cine se va bucura de brad? Am motive? Incerc sa caut un motiv! Amintirile din copilarie sunt singurele care ma fac sa zambesc cand imi amintesc de bradul sub care gaseam cadourile pe care parintii se chinuiau sa le aseze la miezul noptii! Ma gandeam la un brad sub care sa gasesc un singur cadou...dar se pare ca nu am fost atat de cuminte si Mosul ma va ocoli anul acesta! Probabil, manata de amintirile frumoase ale copilariei, voi impodobi si bradul! Zilele astea, candva!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu