Advertise Here

Despre infertilitate, despre cum o putem invinge, despre femei si minunile lor

- Another Blogger Blog's

Si a mai trecut o zi...o zi ca toate celelalte! Birou...casa! Imi vine sa urlu...durerea ma seaca de putere! Cad in genunchi, lacrimi pe obraz! Vin sarbatorile si am visat ca anul asta se va implini minunea! Nimic! Un nimic dureros! Ma simt goala si totul e vid in jurul meu! Din nou lacrimi! Genunchii ma dor, iar palmele sunt roase de la rugile din fiecare seara! Si totusi, poate...Maine e o noua zi!

A mai trecut o zi, deci o zi mai putin pana cand voi zambi fericita!

3 comentarii:

Damelia spunea...

Intra pe http://ladys.ro/DCrJa14G si poti castiga bani SIMPLU si RAPID, comandand produse cosmetice si de ingrijire corporala la preturi incredibil de mici! Cu un singur click nu poti pierde nimic!

Benita spunea...

Nu voi înceta niciodată să împărtășesc această mărturie pentru că acum sunt o femeie complet fericită, am suferit peste 8 ani de căsnicie când nu am putut rămâne însărcinată pentru soțul meu, apoi am început să fiu disperată din cauza presiunii mamei mele în- legea, si o prietena de-a mea m-a indrumat catre dr. Dawn acuna care a ajutat-o, i-am explicat totul Dr. Dawn acuna pe Whatsapp si mi-a promis ca ma va ajuta, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect, scrisoarea de 3 saptamani ea mi-a cerut sa merg la spital la test spre surprinderea mea, doctorul a spus ca sunt insarcinata in 1 saptamana, dar chiar acum am copilul meu frumos, ea a ajutat si pe 3 prietene ale mele, totul datorita doctorului Dawn acuna, contactati-o pe Whatsapp daca aveti orice dificultate va asigur un rezultat perfect,
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei să atragi un nou amant.
*Dacă ai nevoie de putere spirituală.
*Dacă vrei să reziste mult în pat.
*Dacă doriți să măriți dimensiunea penisului.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan.și e.t.c.
Contactați-o Whatsapp: (+2348032246310)
E-mail ( dawnacuna314@gmail.com )

Tariff spunea...

Bună ziua, deoarece vrei să citești acest lucru, știi că problemele tale sunt rezolvate pe jumătate dacă poți lua măsuri în privința lor, deoarece este o femeie spirituală puternică, numită Dr. Dawn acuna, pe care am întâlnit-o citind un articol online, ea m-a ajutat cu un vraja care l-a readus pe sotul meu dupa ce sotul meu m-a parasit de peste 8 luni, ea a facut o vraja care m-a ajutat sa ramana insarcinata pentru sotul meu si acum avem 2 copii frumosi, acum viata mea de cuplu merge perfect bine, ce sa mai cer .... ai o problemă pe care vrei să o rezolvi?

*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să te împaci cu soțul tău.
*Dacă trebuie să vindeci orice fel de boală.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan.
Și mulți alții, zori acuna te va uimi cu marile ei Puteri. contactați-o pe whatsapp: {+2348032246310}
E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }

Trimiteți un comentariu